we gaan vertrekken - Reisverslag uit Zeisigweg, Duitsland van Anke Bruns - WaarBenJij.nu we gaan vertrekken - Reisverslag uit Zeisigweg, Duitsland van Anke Bruns - WaarBenJij.nu

we gaan vertrekken

Blijf op de hoogte en volg Anke

24 Februari 2016 | Duitsland, Zeisigweg

Gisteren om 12.30 zijn we vertrokken, we gaan vanaf haren met de trein naar Essen. Hier hebben we een slaapplek geregeld via airbnb. We moeten vanaf het station nog 5 minuten met de metro en dan zijn we er. Mooi groot appartement en een prima slaapkamer.
Vanmorgen zijn we om 6u uit bed gegaan, we doen lekker rustig aan en gaan even douchen, want we weten nog niet hoe lang het duurt voor we weer kunnen douchen.
Om 7u gaan we de deur uit en om 7.10 zijn we op het station in Essen. Hier nemen we een snel ontbijtje en gaan om 7.30 met de trein richting vliegveld, het is maar 25 minuten en dan zijn we er. Nog een klein stukje met de skytrain en we zijn in de vertrekhal. We laten onze backpacks insealen voor de zekerheid en kunnen dan onze bagage afgeven. We hebben weinig bij ons, de tassen wegen maar 8kg. Gelukkig maar want we moeten alles op onze rug tillen. Om 10.15 vertrekken we richting Abu Dhabi, hier moeten we 1,5u wachten en vliegen dan verder richting Bangkok. We komen donderdag ochtend om 6.45 lokale tijd aan.

• 24 Februari 2016 - 09:34

Inge:

Leuk dat je hier jullie avontuur bijhoud! Ik wacht met smart op je volgend bericht :)
    Hele goede reis en heel veel plezier!

• 24 Februari 2016 - 13:06

Miranda Bryan:

Wauw! Geniet van dit avontuur, dan geniet ik hier wel een beetje mee. Goede reis!

• 24 Februari 2016 - 16:18

Willem En Claudia :