Quebec - Montreal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Anke Bruns - WaarBenJij.nu Quebec - Montreal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Anke Bruns - WaarBenJij.nu

Quebec - Montreal

Blijf op de hoogte en volg Anke

09 Juni 2018 | Canada, Montréal

we kunnen weer relaxen vandaag, we hebben een korte rit voor de boeg vandaag, 250km. we hebben eerst een stop in trois rivieres, hier halen we eerst even boodschappen en gaan dan naar een kano verhuur aan de rivier, Charis en ik willen graag kano varen. de man van de verhuur zegt dat er veel stroming staat en dat dat in combinatie met de harde wind misschien niet heel prettig kano varen is. We overleggen even met Wilbert en Jan-Willem en besluiten dat we dan toch maar niet gaan. we rijden door naar de camping en gaan naar KOA Montreal south. hele nette camping. we weten nog niet precies hoe lang we hier blijven, in ieder geval 2 nachten, misschien 3.

• 10 Juni 2018 - 07:33

De Moeder:

Mooie reisverslagen, we reizen met jullie mee. Volgens mij eten jullie als je weer thuis bent voorlopig geen hot dogs meer. Nog veel plezier verder en de groeten aan de rest.