charleston park - Reisverslag uit Kingston, Canada van Anke Bruns - WaarBenJij.nu charleston park - Reisverslag uit Kingston, Canada van Anke Bruns - WaarBenJij.nu

charleston park

Blijf op de hoogte en volg Anke

12 Juni 2018 | Canada, Kingston

we hebben geen wekker gezet vandaag en gaan in de pyjama ontbijten. na het ontbijt gaan we even op zoek naar een supermarkt, in de buurtsuper in outlet hebben ze niet veel, een stuk verder zit een echte supermarkt, maar hier hebben ze geen bier, dus nog een stukje verder naar de liquor store, dan hebben we alles wat we nodig hebben en kunnen we terug naar de camping. we huren 2 kajaks bij de camping en gaan kajakken op het charleston lake. als we terug zijn gaan we vuur maken zodat we kunnen bbqen. we roosteren vlees en maiskolven boven het vuur. als we na het eten naar het begin van de camping lopen om de paddels terug te brengen en het afval weg willen gooien schrikken charis en ik erg als we de afvalbak openen, we worden aangestaard door een wasbeer die afval zit te eten.