Montreal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Anke Bruns - WaarBenJij.nu Montreal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Anke Bruns - WaarBenJij.nu

Montreal

Blijf op de hoogte en volg Anke

10 Juni 2018 | Canada, Montréal

we vertrekken om 10.30 van de camping in Montreal en rijden naar de parkeerplek die de camping aangaf die geschikt was om te parkeren en Montreal te bezoeken. het is een grote parkeerplek vlakbij de metro. het is hier erg druk want dit is ook de parkeerplaats het dichtst bij het formule 1 circuit en vandaag is de race. ook in de metro is het erg druk met F1 fans. eenmaal in de stad is het rustig, we gaan eerst naar de notre dame de Montreal, als we hier uitgekeken zijn gaan we op zoek naar een plek waar we kunnen eten en F1 kunnen kijken. we kiezen alle vier voor Poutine met gekonfijte eend, het belangrijkste gerecht van montreal, het zijn frietjes met stukjes kaas, stukjes eend en jus er overheen gegoten. het smaakt verrassend goed. halverwege de race gaan charis en ik op zoek naar winkels maar kunnen niet echt iets vinden. als de race is afgelopen gaan we naar de underground shoppingmall, het is heel lastig te vinden en we vinden het uiteindelijk ook niet. dan maar terug naar de camping. we gaan even overleggen wat het plan voor morgen is.