Montreal - Charleston park - Reisverslag uit Kingston, Canada van Anke Bruns - WaarBenJij.nu Montreal - Charleston park - Reisverslag uit Kingston, Canada van Anke Bruns - WaarBenJij.nu

Montreal - Charleston park

Blijf op de hoogte en volg Anke

11 Juni 2018 | Canada, Kingston

we zijn een beetje klaar met de steden bezoeken en hebben besloten dat we nu wat natuur willen zijn, het oorspronkelijk plan was dat we naar Ottawa zouden gaan maar we hebben besloten dat we naar het Charleston park gaan, een mooi park met een camping midden in het bos. we vullen de watertank helemaal en legen beide water afvaltanks omdat we niet goed weten hoe de voorzieningen daar zijn. we rijden eerst een stuk over de snelweg maar daar staan veel files dus gaan we verder via lokale wegen, een veel betere route en meer te zien.
om 16u zijn we op de camping, we hebben een mooi plekje in het bos. de voorzieningen zijn hier prima en er is zelfs een wasmachine dus doen we de was even.
we gaan even een tijdje bij het meer zitten, ik moet nog even zwemmen want het zonnetje schijn nog lekker. we zien nog een brutale wasbeer die iets van een tafeltje probeert te pikken. er zijn hier ook veel eekhoorns, grondeekhoorns en er is veel poison ivy.